دستگیری افراد مسلح در سوریه با لباس زنانه
بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
دستگیری افراد مسلح در سوریه با لباس زنانه
فرار گروههای مسلح مورد حمایت غربی ها و رژیمهای عربی همسو از ادلب، آمادگی مشروط دمشق برای گفتگو با مخالفان و ارائه گزارش نماینده ویژه سازمان ملل متحد به شورای امنیت از مهمترین تحولات سوریه است.
 
مهر:به گزارش  المنار، "نور الدین العبدو" عضو دفتر رسانه ای آنچه شورای فرماندهی انقلاب ادلب خوانده می شود، گفت : از دیروز درگیریها در ادلب تمام شده است و ارتش آزاد! از این منطقه عقب نشینی کرده است.

وی افزود: ارتش سوریه کنترل تمام شهر را در اختیار گرفته است و به جستجوی خانه به خانه پرداخته است. ارتش آزاد سوریه ترجیح داد که عقب نشینی کند، زیرا همگان به خوبی می دانند که توانایی رویارویی با ارتش نظامی را ندارد.

از سوی دیگر منابع رسانه ای سوری اعلام کردند: گروههای مسلح از نواحی مرکزی و شمالی ادلب متواری شده و نیروهای ارتش، تمام مناطق را به کنترل خود درآورده اند.

این درحالی است که منابع آگاه گزارش دادند: دهها نفر از اعضای گروههای مسلح و مظنون حملات تروریستی که قصد فرار با استفاده از لباس زنانه را داشتند، دستگیر شده اند.

از سوی دیگر سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه سوریه گفت : مسکو از نظام بشار اسد حمایت نمی کند، بلکه از حق دفاع می کند.مردم سوریه تصمیم می گیرند که چه کسی قدرت را در سوریه در دست داشته باشند.

خبر دیگر اینکه وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد: آماده گفتگو با هر یک از مخالفان که ضد دخالت خارجی و نظامی باشد هستیم.

از سوی دیگر"کوفی عنان" نماینده ویژه اتحادیه عرب و سازمان ملل متحد قرار است جمعه آینده درباره سوریه گزارشی به شورای امنیت بدهد.
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 646
بازدید کل : 123596
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ